077-8039459
 
 

מקבץ הטיפים המלא לבחירה מוצלחת של פינות אוכל לבתי אב

פינות אוכל מהוות את חדרי ההתכנסות מהחשובים בבית, ויש שיאמרו שהם אקוטיים לפחות כמו הסלון. אם אתם בשלב של גיבוש פינת האוכל הביתית, בין בשל החלפת הקיימת ובין בשל מעבר למגורים בבית חדש, את החדר הזה חייבים לדעת כיצד לבחור באופן מוצלח שאינו משתמע לשתי פנים. במאמר זה אנו מספקים את כל המידע שאתם פשוט חייבים לאמץ לצידכם על מנת שבבית תעמוד פינת אוכל לתפארת, אשר תספק את כל מה שאתם צריכים על מנת לכונן שגרה משפחתית מספקת, והתכנסויות שיא יישכחו על ידי האורחים שיוזמנו.

טיפ מס' 1 – עיצוב ומבנה מגובשים מראש – המפתח להצלחה

כאשר אתם מאפיינים מראש את עיצובן ומבניהן של פינות אוכל, אתם מסייעים לעצמכם רבות בבחירתן הסופית, מייעלים אותה והופכים אותה לחוויה שלכשעצמה לא תישכח ולא תיראה לכם סיזיפית ומבלבלת. מה צריך לתכנן, אתם ודאי שואלים? ראשית כל, את העיצוב: האם הכיסאות יהיו מבד או מעור? הידעתם שאפשר לבחור גם סט כסאות שנראה כמו עור אבל הוא טבעוני ועשוי מבד שמדמה אותו? ולגבי השולחן, כיצד הוא ייראה? עגול? אליפטי? מרובע? ריבוע סימטרי? נפתח כאשר מגיעים האורחים? בגודל קבוע? כיצד ייראה הראש שלו"? בעץ בגוון הטבעי? בעץ שנצבע לגוון ייחודי מודרני יותר?

טיפ מס' 2 – גיבוש הבחירה בחנות רהיטים פרטית

רק בחנות רהיטים פרטית תוכלו להיחשף למכלול של פינות אוכל, שלכל אחת מהן סיפור משלה המראה כי ישנה עמידות רבה באסופת המוצרים שמרכיבים אותה, ועל כן מדובר במוצר איכותי ועמיד מאד. פינות האוכל של חנות פרטית מיובאות מחו"ל ממפעלי ייצור מובילים ומספקות חווית משתמש שנדיר למצוא בחוץ ברשתות השיווק. יש לחנות פינות אוכל נפתחות לאירוח אורחים ופינות אוכל עם שולחנות בגדלים קבועים. ישנה קומבינציה מעור או מבד או מבד דמוי עור והכל במבחר עיצובים על פי דרככם.

טיפ מס' 3 – בחירת המוצרים הלכה למעשה

את בחירתה של פינת האוכל אנו ממליצים לבחור באמצעות הדמיית מחשב על מנת להימנע מיציאה מהבית וגם להיחשף סימולטנית למבחר עצום של דגמים שניתן יהיה לגבש מאחד מהם את חדר האוכל המושלם לביתכם. הבחירה צריכה להיעשות על פי התמונות אבל גם בכפוף לעיון בדפי המידע שלצידן, על מנת לבדוק שהבנתם כיצד המוצר נראה ומהן המידות שלו כדי להימנע מטעויות.