077-8039459
 
 

הדברים שחשוב לדעת לפני שבוחרים קונסולות לבית

קונסולות, או אם תרצו – יחידות אחסון וטיפוח משמשות לשתי מטרות נפרדות, אחסון וטיפוח. קונסולות המשמשות לטיפוח יכילו מספר מצומצם של מדפים וייועדו מראש לתכולות קלות משקל. מומלץ למקם אותן בחדרי יציאה מהבית או בקצה הסלון אם הוא קרוב לדלת הכניסה. המטרה היא ליצור עמדת טיפוח אחרונה בהחלט לפני היציאה כדי להשלים קלות את מה ששכחנו כשהתארגנו בחדר האמבטיה. סוג אחר של קונסולה נקרא "דגם אחסון" והוא משמש כתחליף למזנון סלוני כאשר חדר האורחים קטן ולא מאפשר הכנסת מזנון שלם. פריטי סדרה זו כבדים משמעותית מקודמיהם ונועדו לאחסן תכולה סלונית.

גבשו את מבנה הקונסולות שלכם

בהתאם למה שהוסבר בפתיחה, מהי הקונסולה שלכם? דגם טיפוח להצבה ברחבת היציאה מהבית? אולי דגם אחסון להצבה בסלון במקום המזנון? אלו סוגים של מדפים אתם צריכים בקונסולה? סגורים? פתוחים? האם מדובר על קונסולת עמידה מוגבהת על הקרקע? או אולי על דגם ממודף דמוי כוורת? את המבנה של הקונסולה שתשרת אתכם חשוב לתכנן ממש בהתאם למה שאתם צריכים בבית, תוך דאגה לכל הנדרש גם בעיצוב. בדרך זו אתם סוללים את דרככם להתקן הקונסולה המתאים ביותר לשילוב בביתכם.

בחרו בחנות רהיטים פרטית להסדרת הקונסולה

קונסולות הן רהיטים שבוחרים בחנות רהיטים פרטית. ברשת שיווק, הסיכוי שתמצאו את הקונסולה שתתאים בדיוק למבנה ולעיצוב אותם תכננתם אינו גבוה. גם אם תמצאו, אין שום הבטחה שמדובר בייבוא איכותי ועמיד שיחזיק מעמד לאורך זמן. רק בחנות פרטית אתם מבטיחים הסדרה של קונסולה עמידה, חסונה וחזקה, מעוצבת למשעי וכזו שנועדה לשרת אתכם לפרק זמן ארוך.

בחירה מעשית של דגם הקונסולה

קונסולות מומלץ לבחור בהדמיית מחשב של חנות רהיטים פרטית. באמצעותה, אינכם נדרשים לצאת מהבית. הבחירה נעשית באמצעות מסך המחשב שלכם, תוך צפייה בתמונות ובחירה בדגם המתאים ביותר לעיצוב אותו תכננתם. במידה ומצאתם את הדגם הזה, אל תמהרו לרכוש אותו לפני שבדקתם את דף המידע שלו ווידאתם כי מדובר על קונסולות בצבעים המתאימים לכם (אל תסתפקו רק בצפייה בתמונה, היא עלולה להטעות), במידות המתאימות הן של המדפים והן של ההתקן כמכלול וכן שמדובר על תאי אחסון מהסוג שאתם צריכים בהתקן.