077-8039459
 
 

שולחנות סלון ביתיים מן המעלה הראשונה: כך מומלץ לאפיין אותם

אין ספק כי שולחנות סלון ביתיים מבטאים את עיצובו של הסלון על פי דרככם. אסכולת העיצוב בסלון גורסת לשני כיוונים מנוגדים: האחד טוען כי שולחן סלון הוא רהיט סוליסטי, אין עוד כמוהו, הוא אחד ויחיד והוא מרכז הסלון. במצב כזה, נוכחותן של פינות קפה עם שולחנות משנה לא יכולה להיות רלוונטית כי כל מה שיש בסלון הוא שולחן מרכזי אחד. גישה זו מגלמת את העיצוב האותנטי של הסלון הקלאסי. גישה אחרת, מודרנית יותר, מבססת את עיצוב הסלון דווקא על מספר שולחנות, וגם זה נעשה בכמה אופנים: פריסת 2 שולחנות מרכזיים אחד ליד השני, כאשר שולחן אחד נמוך בכ- 2-3 ס"מ מהשולחן השני על מנת שניתן יהיה להלביש אותו עליו כאשר מנקים את החדר, או שמסדירים מסביב לשולחן המרכזי שולחנות צד ללא רגליים המתאימים להצבה ליד קצוות של ספות ומשמשים כפינות קפה ביתיות.
 

בחירה ראשונית של שולחנות סלון צריכה להיות מבוססת על המבנה הנדרש לדעתכם

עיינתם בפסקת הפתיחה שלנו? כעת גבשו את המבנה שלדעתכם הכי מתאים לסלון שלכם. שולחנות סלון עשויים להתהוות כרהיטים יחידים מרכזיים בשיטת התכנון המסורתית או כרהיטים שאינם יחידים במתכונת המודרנית יותר, ואז ניתן לבחור 2 שולחנות מרכזיים עם הפרש גובה של 2-3 ס"מ בין אחד לשני או שולחן מרכזי ואסופה של שולחנות צד ליד הספות ליצירת פינות קפה. חשוב להימצא בסלון בעת תכנונכם על מנת לגבש גם את המראה העיצובי של כל שולחן סלון שתבחרו עם הגוון המתאים.
 

מימוש הסדרת שולחן הסלון המומלצת ביותר

הכי כדאי להסדיר שולחנות סלון בחנות רהיטים פרטית המשווקת את הרהיטים שלה באופן בלעדי ללא רשת שיווק. בחנות כזו המלאי הכי גדול, האיכות הכי טובה, עמידות הרהיטים היא להכי הרבה זמן ולא פחות חשוב, יש לכם את כל אפשרויות הבחירה לאחר גיבוש המבנה והעיצוב. לא תיתקלו בתשובות כמו "אין" או "זה לא מקובל לעצב ככה" כשתציגו מהן הדרישות שלכם. המצאי של שולחנות סלון כל כך גדול שכל אחד מוצא בסוף את מה שמתאים לו וגם מסדיר בביתו רהיט עמיד וחזק במיוחד ונוח לשימוש באופן בלתי רגיל.
 

בחירת דגמי שולחנות סלון

שולחנות סלון נהוג לבחור בהדמיית מחשב של חנות רהיטים פרטית מבלי לצאת מן הבית. זיהיתם את המבנים ואת העיצובים שלכם בתמונות? כעת עיינו בדפי המידע של המוצרים וודאו כי הצבע ויחסי הגדלים הם כמו שתכננתם. רק אז, מומלץ לבצע את רכישת המוצרים.