077-8039459
 
 

ספריות בעיצוב מודרני ממתכת שחורה, הטרנד החדש לבית ולמשרד

ספריות בית מעוצבות מודרני על בסיס מתכת שחורה איכותית מאפשרות לכם לממש עיצוב עכשווי בבית וליצור באמצעותו חדרי קריאה מן המעלה הראשונה. בעוד כמעט תמיד למדנו כי ספריות עבות כרס – פירושן התקני עץ חומים בהירים, מתברר כי ניתן גם מרהיטים מודרניים ליצור אווירה זו וביתר שאת. מהן אפשרויות בחירת הספריות שלכם? במאמר זה נדון בסוגים שונים של עיצובי ספריות ובחירתן.

ספריות ברזל שחורות

ספריות עם דפנות שחורות מברזל ומדפי ברזל להנחת הספרים. הספריות הללו מתאימות לעיצובים מודרניים בהם בעלי לוק עכשווי. מומלץ לשלב אותן באזורים בהירים בהם הקירות לבנים או צהובים על מנת לקבל שילוב אופטימאלי. הספריות מגיעות ללא גב ועל כן הקיר הוא קיר תמך לספרים.

ספריות בשילוב זכוכית

ספריות שבנוסף לעמודי ולמדפי הברזל יש בהן זכוכיות מעוצבות. ניתן לבחור זכוכית שקופה או זכוכית בצבעים ובכך לאפשר לה לקחת חלק בעיצוב המדפים שלכם. ספריות אלו ממלאות את החלל ומספקות לכם את כל מה שאתם צריכים בשביל ליצור מציאות עיצובית חדשה במרחב.

ספריות ברזל שחורות בשילוב עץ

ספריות אותן ניתן לשלב גם במרחבים שאינם מודרניים, למשל חדרי עץ או מקומות בהם העיצוב הוא כפרי או בורגני עתיק. הספריות ניחנות בעמודי ברזל שחורים אבל במדפי עץ, מה שמאפשר שתי וערב בין גוון האורך השחור לגוון הרוחב החום. בספריות הללו ניתן להשתמש או כעיצוב כפרי, או כעיצוב בורגני עתיק או כתוספת לחלל מודרני בו מבליחים מעת לעת אלמנטים אחרים של עץ בצבע זהה לזה של הספרייה.

קביעת דגם הספרייה

דגם הספרייה הוא בפשטות – מידותיה, בדגש על מידות הגובה והרוחב, וגודלי התאים השונים, שיכולים להיות סימטריים או אסימטריים על פי תכנונכם. חשוב לגבש את המבנה על פי הספרים שאתם עומדים לשים בספרייה על מנת ליצור את הדגם המושלם שיאכלס את הספרים שלכם.

בחירה באמצעות הדמיית מחשב – יתרון

בחירת ספריות מחנות רהיטים באמצעות הדמיית מחשב חוסכת לכם נסיעה לשם ומאפשרת לכם לגבש את דגם הספרייה הנבחר מהמחשב הביתי בקלות רבה. בכך, אתם יכולים להבטיח לעצמכם בחירה יעילה במיוחד של המוצר. השירות כולל הובלה והרכבה.

ארנה רהיטים – ספריות מודרניות ברמה אחרת

בואו לבחור ספריות מודרניות מטעמה של ארנה רהיטים ולזכות בכל מה שאתם צריכים בשביל לאכלס את הספרים שכלם בקלות ובאחריות רבה. החברה מחזיקה במגוון רחב של ספריות בוטיק על בסיס חומרי ייצור מתקדמים ועיצובים מגוונים.