077-8039459
 
 

הדרך המושלמת לגבש בבתיכם קונסולות אחסון איכותיות

מעוניינים לדעת כיצד לבחור קונסולות אחסון לתכולת בית זמינה? במאמר שלפניכם נספק את כל המידע הנדרש לבחירת הרהיט הפופולארי. קונסולות מבוססות על תשתיות אחסון שצריכות להיות מתאימות לשימושים שלכם. כמו כן, הן נבדלות זו מזו בפאן העיצובי שלהן. במאמר זה נספק את כל מה שבאמת חשוב להכיר כאשר בוחרים קונסולות בית איכותיות לאחסון התכולות הזמינות שלכם.

גיבוש מבנה הקונסולה – משם הכל מתחיל

קונסולה היא רהיט שצריך להתאים לשימושים שלכם, ולכן המבנה שלה ממש נדרש לתכנון יסודי. הקונסולה יכולה להתבסס על מדפי מגירה ודלת או על מדפי כוורת פתוחים. ישנם דגמים בהם שלושת סוגי המדפים נראים יחדיו. גם לגדלי המדפים ישנה משמעות רבת משמעות בבחירתכם. אם התכולה שאתם מעוניינים לאחסן היא קטנה ורבה, ריבוי מדפים קטנים יהיה עדיף על מיעוט מדפים גדולים, שלא כמו אחסון תכולה גדולה, בה אין מנוס מהם. לכן, הדברים תלויים בסוגי התכולות השונות שאתם מתעתדים לאחסן בקונסולה החדשה.

עיצוב הקונסולה – כך תממשו אותו נכוחה

עיצובן של קונסולות מתבסס על מראה חזותי מוגדר ומובן ברושם הראשוני. קונסולה בצבע עץ עם ידיות פרזול מבשרת על עיצוב עתיק או כפרי, בעוד קונסולה לבנה ובהירה מבשרת על עיצוב מודרני. ברם, זה לא הדבר היחיד שנדרש לדעת על הקונסולות שלכם. ראשית כל, לא כל קונסולת עץ היא בהכרח עתיקה או כפרית. אם הגימור שלה חלק ומינימליסטי, ולא מתבסס על גילופים ותחריטים למיניהם, משמע שמדובר על רהיט לגמרי מודרני. כמו כן, ישנן דרכים שונות לקבוע את בסיס ההצבה של הקונסולה. היא יכולה להיות תלויה על הקיר, דמוית תלי על קיר, עם רגליים כמעט סמויות מן העין (קונסולות מרחפות) או מונחת במובהק על הרצפה. כל הפרטים הללו מעידים, בסופו של דבר, על עיצובן של קונסולות ביתיות. מאד חשוב לגבש אותו בהתאמה לעיצוב המרחב בו הן מתוכננות להיות מוצבות.

"ארנה רהיטים" – קונסולות ביתיות בהתאמה אישית

השביחו את עיצוב הבית באמצעות קונסולות של "ארנה רהיטים". בחברת "ארנה רהיטים" תוכלו לבחור קונסולות עץ או בגימור מודרני ולשדרג את תשתית האחסון הביתית שלכם. קונסולות של "ארנה רהיטים" ידועות ביציבותן, בעמידותן האיתנה ובמראה עיצובי מקורי פרי תוצרת החברה. קונסולות של "ארנה רהיטים" מביאים לפתחכם שלל של רעיונות דקורטיביים חדשניים, לצד גימור עתיק שהיה ידוע לנו עוד שנים רבות קודם. ומה מתאים לכם? בואו להשתדרג ולבחור קונסולות מתקדמות מבית "ארנה רהיטים".